Sunday, January 22, 2012

MALAM

malam
gulitamu menyapaku lagi
selepas kuusap
titis keringat terakhirku hari ini
lelahku rupanya berbayar
hanya dengan indahmu..malam

malam..
gulitamu ini
masih dengan bulan dan angan
yang kurenung
dan kudamba
impian itu rupanya masih disana
jauh..jauh sekali
namun
langit megamu
pasti kugenggam
haram kau remuk dan redam!
tak ada dendam!

aku sudah memaafkan
aku sudah memaafkan..

Tuhan..
aku tak punya apa-apa..
tapi Kau beri aku segala-gala
keluargaku
maruahku
agamaku
hidupku

aku mohon..aku tak mahu berhenti bersyukur pada-Mu!
namun..aku masih lalai..masih leka..
dan malam ini..
aku tersedar lagi

Tuhan..
Terima kasih atas segala kesempatan
aku takkan putus asa...
aku takkan putus asa...

AKK
sg.ramal luar,kajang
jam 0228 22012012

No comments:

Post a Comment