Thursday, May 24, 2012

Rejab

alhamdulillah..bulan rejab kali ni aku sambut dgn puasa sunat bersama kawan2..semoga amal kami semua diterima Allah SWT.insyaAllah..aminn aminn aminnnn...

bila waktu tu semakin hampir...detik detik perlahan berlalu dan hari silih berganti.detik itu semakin hampir..semakin hampir..alhamdulillah,Allah gantikan hati ini dengan yg baru rupanya.. mmg btullah...kesedihan itu berbayar,sabar dan tetaplah bersyukur.aku akan pgang prinsip ni selama aku hidup,insyaAllah.

ujian ni tak terbanding dgn ujian buat para syuhada di luar sana. kecil sgt ujian ni.. setakat inikah yg aku mampu,Ya Allah? aku bukan minta apa yg aku tak mampu tanggung Ya Allah..tapi kebahagiaan ini terlalu besar...

semoga bulan rejab ini..membawa seribu keberkatan kpd aku,sahabatku dan saudara-saudaraku yg berjuang di jalan-Mu...aminnn

             

No comments:

Post a Comment