Sunday, August 28, 2011

Ohana Sayang.






















Ohana,matahariku
Aku adalah pelangi,
Jalur-jalur cinta yang tercipta
Dalam warna yang menerbitkan indah
Sinarmu membuatku
Tidak kenal akan makna sebuah kesepian
Hujan yang mendatangi
Hanya mampu membuat aku sedikit dingin
Dan kembali
menjadi pelangi
Yang sentiasa mengghairahkan

Ohana,
Dunia ini tidak lagi kecil bagiku
Kau menggubah sebuah kehidupan
Menjadi kunci-kunci irama yang menggetarkan jiwa
Dan kau,masih
Tak pernah lelah untuk diriku

Kita bernyanyi riang
Bersama dan berpelukan
Dalam segala rasa kehidupan
Sisi gelapku menjadi semakin terlupakan
Dan..aku tahu
Aku mencintaimu

Kau bernyanyi

"Pelangi indah cerialah selalu
Ohana sayang temani dirimu"

Dan aku,
Cinta padamu.

#Dedikasi khas buat seorang sahabat.

No comments:

Post a Comment