Sunday, June 17, 2012

Georgetown Festival, SILAT-our heritage of the world

lighting tahap DEWA!



PERGHHH! makan asap!








gambar ni aku 'cilok' secara rambang dari facebook hang tuah...sori la aku tak add hang tuah krn kehenseman ke ape.. mmg niat nk mencilok gambar ni.. exceli, mmg susah bagi team musician utk dapat gambar dan ditangkap gambar..bukan la gambo kami ni takde..ade je yg amik gambar musician team tapi..sampai skrg..lom dapat lagi..aku ni pun kurang penyabar..ahaha..event baru habis smlm,hari ni nak upload gambo terus..hahaha...maklum la musician ni tak la femes and fofular mcm performer yg berlakon..xpe xpe..bawak rilek jer...musician ni semua pemalu org nye...wahhhhh.... *ayat pasrah*

aku tgok,satu pun gambar wayang kulit takde dlm fesbuk hang tuah sedangkan wayang kulit tu antara scene penting dalam teater ni.. kang kalo dah ade,aku add-on dalam post ni..patung wayang kulit tu aku yg color..so..mmg ada sentuhan tgn aku tu..maknanye mmg cun lah kan..boleh tak gitu..keokeokeokeo~ amboi gelak serupe ayam..:D

ade gak gambo yg aku amik sendiri guna hp aku..tp ni la kelebihan hp tersayang pemberian mak ayah ni..amik gambo waktu malam je gambar tu dah siap filter effect mcm jitter tu..hebat tol..nampak sikit2 jadi la..kenangan kan..takkan nak ingt semua..sikit2 sudaa... :)




skrin ni leh pusing 360,stage yg tinggi tu utk musician saje..mmg cun la stage ni..sob sob..tetap dalam kenangan..

nampak tak tiket tu? nampak x nampak x? ahahah...tiket tu dah BURN. *kite bako jeee* T~T


alhamdulillah...semua dah berakhir da pon..:)) i have a great time n experience.. harap abg firdaus upload cecepat video yg dia record malam tu..

ok arina...! 2 more event to go! ^o^ 23rd jun mini wayang kulit kat armenian street,24th jun gamelan kat rumah melayu.. hoyeahh hoyeahh... :D

kejar semua..sebelum aku xde dah kat sini..huuu..ALHAMDULILLAHH...

if nak info pasal event ni..cekidaut kat link ni.. http://www.nst.com.my/life-times/style/stage-set-for-silat-1.93692

gambar tambahan(this time aku cilok dari unknown...)

hoho..yg pakai songkok tu jow sidek,scriptwriter

yg ni director,Saw. next to him..redza aida,koreografer.runningman..haha..bukan tau semua pun

yg ni plak antara VIP yg dtg..sape ntah aku tak amik pot..

fuhh...stage set. cun..:)

akhirnyaaa..gambar musician team.haha..barisan paling blakang..abg anas,ncik mad,n ncik jufry..gagah terr... muhsin....:))muhsin otaiii....kikikiki ^o^


2 comments:

  1. along halimunan.. hehe,ade la dalam gambar no.2 (warna merah) kat sblah kiri sekali. :)

    ReplyDelete