Monday, June 11, 2012

today.....


memori waktu bersama tu muncul lagi....
bila dia dtg kat pasar,buat kejutan utk aku....
bila dia lama tak jumpa aku..dan sms nak peluk aku....
bila dia ajak makan nyam nyam rice crispy dgn aku.....
bila dia sms ajak aku pi mkn....
dan...skrg....
bila dia cakap....aku dah lain........:(

maafkan arina..maafkan arina,ati.....

arina rindu sgt kat ati....

kalau tiba2 ati terbaca ni...arina nk ati tau...arina sama je mcm dulu....sama mcm ati kenal arina dulu2...ni la arina yg ati kenal dulu....

bila perpisahan tu dekat...jasad kita yg semakin jauh...hati arina tak pernah jauh dgn ati...
ingt arina selalu ye ati...sebab sekeliling ati semua dah ada arina....:')

sekali kamu jadi sahabat sy,sy bertanggungjawab menjaga persahabatan tu sampai sy mati...

"dengan lafaz Bismillah..saya arina kiswantoh,akan jadi sahabat kamu..atisuriani azizan.."...

...arina masih ingat smua ni...

No comments:

Post a Comment