Tuesday, June 19, 2012

today

hrmm..senyum. ^__^

aku rancang hari ni nk p bj..cari kedai tu..hati aku agak girang..aku ajak dia..tapi ada sbb tertentu dia tak dapat pi..ala xpe..ada tggungjawab besar lgi dia nk buat..lagipun udara tak berapa bgus..ksian sahabat kesayangan aku tu..:)so..aku pi sorang...weeeeeeeeeeee...

well...setelah pusing2 mencari kedai tu..akhirnya jumpa gak..mmg tersembunyi....tapi.....(-_-")

takpelah..26jun nnti aku akan dtg lagi..esok aku akan call no. tu...*hati sila la bersabar ye*

aku tak pasti masa balik tu aku tersilap bas atau tidak..aku sampai ke QB..cemane tu..sengaja atau tak sengaja?? aku anggap itu sengaja la...mybe sbb aku sorang..pastu fikir byk...kot.




aku masuk QB..naik tingkat atas..pi beli tiket wayang..madagascar 3. dan ini sengaja..tgok wayang sorang2 best gak..haha.. dan aku leh gelak sepuas hati tanpa ada org hirau..mmg terbaik la..:D ahahahahaha~ madagascar wajib tonton la!!...:D

sempat tulis travelog..mcm jauh sgt aku pi..:)

dlm panggung..scene last si dubois jahat nk kene hantar ke madagascar..yg lain jadi haiwan sarkis semua..weeeeee! trapez!!!


langit kosong..dan jerebu gak...    

No comments:

Post a Comment