Tuesday, June 5, 2012

hujan

jam 4.44pm..dan skrg ni katluar sana hujan,hujan yg heavy,lampu bilik aku gelap,cuma hidupkan lampu meja aku je,roomate takde..aku sorang je,dalam bilik yg serba 'kosong'..hinggakan aku keliru,adakah tongkang pecah mcm bilik aku,atau bilik aku yang mcm.....erm.

hujan2 cmni aku teringat adik aku-aisyah.dia akan peluk aku kuat2 kalau ade bunyi kilat.

hujan..hujan...hujan...still xnampak tanda utk bhenti lagi.baguslah..aku suka keadaan mcm ni..bunyi hujan tu best.:) aku still menunggu air menggelegak.hujan bermakna masa utk aku mengopi dan duduk di balkoni yg basah..kalau2 selepas hujan,ada pelangi yang menunggu aku diatas sana,siapa tahu..

ada masa jugak aku beromantiss dgn diri sendiri..<3 mestilah! "kerana diriku begitu berharga". i love myself,and to be loved by myself,i used to love others,then i feel content,i'm satisfied. biarlah english aku karam,yg penting aku faham..haha

masa utk mengopi...


No comments:

Post a Comment