Friday, June 8, 2012

today

today,i blew a dandelion again.this time,im not alone..amina was there,we blew it together.:)) best..terbang la jauh2..syuuu~~ syuuuuu~~syuuuuuuu~~ *bunyi angin*




bunga rumput tu cantik..amina ajar aku buat cincin..cantikkk..

so sweet...:)) tak sabar aku nak buat cmni kat bakal suami aku,,muahaha~

alhamdulillah..urusan kat imigresen dah selesai..pasni boleh la pergi luar negara,aku nak balik kmpung..wuu...nak jumpa nenek aku..atok aku...pak sedare mak sedare aku..anak n cucu aku...adit and kayla.. T.T rindunyerrr..ah xpe,nak dekat daa..skrg aku kne sabar je..n jaga diri bebaik..tiket dah beli da pon nak balik kmpung tu....heee! alhamdulillah! :)

aku ngan amina sempat menapak ke padang kota.minom cendol ngan coconut milkshake.. fuh..heaven! Subhanallah sedap! :D

dan sempat gak..(selalu je sempat) amik gambo..










bangunan heritage mmg cantik..nnti kalo aku ada kamera yg bgus,aku akan tgkap bykk gambar lagi..stakat ni cukup la henpon pmberian mak ayah tercayang..:))

masa utk berehat..esok pagi2 kene p skul..:))

No comments:

Post a Comment