Friday, June 15, 2012

today

salam..
alhamdulillah..dalam minggu ni aku agak sibuk..menjengah ke blog pun sekadar mengupload gambar je.minggu ni mggu yg agak busy..bukan agak lagi..sgt busy jugak..:) tak apalah...

*   *   *

kalau...
kalau la aku still amik sastera melayu as a minor..kalau la prof hajar pujuk aku lepas aku kuar dari bilik dia..kalau la prof.hajar xlepaskan aku masa tu..kalau la prof.hajar tak tandatagn surat drop kursus tu..kalau la aku still dalam kuliah sastera melayu..kalaulah...kalaulah....

apa yg aku hadapi sepanjang minggu ni aku takkan dapat rasa kot..aku takkan p fort cornwallis stiap hari..aku takkn kenal en.jufri,aku takkan knal christina,lina,mazhab,azreen,en.mad..aku takkan pgang alat muzik...aku takkan..takkann....dan takkan...

siapa kita utk tentukan itu dan ini?siapa kita yg inginkan itu dan inginkan ini?ya..kita manusia yg kawal diri sendiri,boleh tentukan itu ini dan inginkan itu ini...tapi..KUASA tu bukan kita yg punyer,

alhamdulillah..:) esok aku,n sahabat2 aku yg lain akan perform teater hang tuah kat padang kota,dalam fort cornwallis. aku n yg lain main muzik jer. takpe reti sikit2 je pun..alhamdulillah dapat pengalaman dan dapat duit jugak.rezeki..kan? sayangnya tiket dah sold out sebelum event lagi.. aku ada 2 tiket free,nk bawa kawan nnti ada yg kecik ati sbb kawan aku ramai..jadi aku bawa mr.jacobb dan isterinya. harap mereka lapang masa tu.:)

oh..tak sabarnya nak perfom esok..bulan,jom sama2 buat yg terbaik esok..
semoga lancar semuanya..aminnnn :)

#24hb ni dapat kontrak gamelan lagi dgn en.jufry di rumah melayu. alhamdulillah,bersiap sedia arina! ^o^

No comments:

Post a Comment